Το ταλέντο.

Έχω ένα απίστευτο ταλέντο(;). Σε κάθε προοπτική που μου δίνεται, το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το χειρότερο (α)πιθανό σενάριο. Για παράδειγμα, κοιταζόμαστε με μια γκόμενα σε ένα μπαρ. Μόλις σκεφτώ να την πλησιάσω, το πρώτο πράγμα που θα σκεφτώ είναι ότι μόλις της πω «γεια», θα γυρίσει και θα μου πει μέσα στη μάπα: «τι γεια ρε μαλάκα»;

Το να έχει γκόμενο. Να κοίταγε τον διπλανό μου. Να με κοίταγε απλώς για τη χαρά του παιχνιδιού, χωρίς στην ουσία να γουστάρει ή επειδή έστω τις θύμιζα κάποιον. Σενάρια επίσης, αρνητικά, δεν μου περνάνε καν από το μυαλό. Καλά, δεν το συζητάμε ότι και βραστά αυγά να μου βάλεις στις μασχάλες, δεν υπάρχει πάνω από 1% πιθανότητα η πρώτη μου σκέψη μόλις θελήσω να την πλησιάσω να είναι ότι θα φύγουμε αγκαλιά από το μπαρ. Θα μου δώσει το κινητό της ή έστω θα με χυλοπιτιάσει (χωρίς να με πει μαλάκα).

Εδώ, για τον μέσω αναγνώστη- δηλαδή εσένα- γεννιούνται δύο ερωτήματα. Πρώτον: Τι όντως μου είπε το πρώτο κορίτσι που πλησίασα; Δεύτερον: Πόσο χαμηλή αυτοπεποίθηση μπορεί να έχω;

Η πρώτη φορά που προσέγγισα κορίτσι στη ζωή μου ήταν κάπου ανάμεσα στην 1η με 2α Δημοτικού. Το κορίτσι λεγόταν Μαντώ και όλα τα αγόρια της τάξης ήταν ερωτευμένα μαζί της. Μία μέρα, την ώρα που στοιχιζόμασταν για την πρωινή προσευχή και χωρίς να έχω κάποιο αρνητικό σενάριο στο μυαλό μου, την πλησιάζω και της λέω απλά, λιτά και περιεκτικά: «σ’ αγαπώ». Η απάντηση της Μαντούς αν και σε μορφή ερώτησης, ήταν εξίσου απλή, λιτή και περιεκτική: «Ποιος; Εσύ ο κοντοστούπης»;

Πριν νομίσεις ότι βρήκες την εξήγηση για το ταλέντο (;) μου, θα σου απαντήσω με τρία «όχι» και δύο «ναι»: όχι, δεν γύρισα στο σπίτι κλαίγοντας. Όχι, δεν ήμουν πιο κοντός από το μέσο αγόρι της τότε τάξης. Όχι, δεν μου έχουν πει ξανά ούτε για πλάκα αντίστοιχου βεληνεκούς γειωτική ατάκα. Ναι, έχω πλησιάσει κι άλλα κορίτσια από τότε. Ναι, οι στύσεις μου στα επόμενα χρόνια ήταν φυσιολογικές.

Όσον αφορά την αυτοπεποίθηση μου, έχω να δηλώσω ότι πριν από κάθε μου έξοδο, μου αρέσει να κοιτιέμαι σε ολόσωμο καθρέφτη. Θεωρώ ότι με γουστάρουν περισσότερες γυναίκες, από αυτές που τελικά αποδεικνύεται ότι όντως με γουστάρουν (αυτό θα το συζητήσουμε άλλη μέρα). Και αν έπρεπε οπωσδήποτε να απαντήσω στην ερώτηση, σε ποιον μοιάζεις περισσότερο στο Ρουβά ή στον Κουασιμόδο, με άνεση δεν θα διάλεγα τον δεύτερο.

Άλλοι έχουν ταλέντο στο ψάρεμα. Άλλοι στο kite-surfing και άλλοι στο beer pong. Εγώ έχω στο να κατασκευάζω χωρίς λόγο τα πιο άντε-γαμήσου-και-εσύ-και-ο-γρύλος σου σενάρια. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το γιατί γίνεται αυτό, θα χρειαστώ μάλλον πολύ περισσότερες από 444 λέξεις για να το μάθω.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Το ταλέντο.

  1. Ο/Η Taskoudi Maria λέει:

    Μια ερώτηση μόνο, σε κάθε (α)πιθανό σενάριο «Ε και τι έγινε;»

  2. Ο/Η Taskoudi Maria λέει:

    Ε και τι έγινε αν σε πει μαλάκα;
    Ε και τι έγινε αν έχει γκόμενο;
    Ε και τι έγινε αν κοιτούσε τον διπλανό;
    Ε και τι έγινε αν σε κοιτούσε απλά για τη χαρά του παιχνιδιού;

  3. Ο/Η gemil84 λέει:

    Το πρώτο θα ενίσχυε «τα ψυχολογικά μου». Τα άλλα 3 θα ήταν άκρως υγιή, αλλά το θέμα είναι ότι δεν μου περνάνε καν από το μυαλό.

  4. Ο/Η Taskoudi Maria λέει:

    Όπως το βλέπω εγώ τα ψυχολογικά σου μεγαλώνουν έτσι κι αλλιώς κάθε φορά που τα αφήνεις να υπερτερούν.. Τουλάχιστον οι αρνητικές εμπειρίες θα τα δικαιολογούσανε… Χωρίς αυτές μιλάμε για απλό παραλογισμό..
    «You miss 100 percent of the shots you never take» και το να ανταλλάσσεις μια πιθανότητα ευτυχίας με μια βεβαιότητα μοναξιάς δεν ακούγετε και πολύ έξυπνη συναλαγη…
    Το ερώτημα λοιπόν είναι, τελικά τι κανείς; Την πλησιάζεις ή όχι;

  5. Ο/Η gemil84 λέει:

    Συμφωνώ σε όλα όσα λες. Ο τίτλος του μπλογκ είναι η επίσημη θέση μου σε αυτά. :p .Το ερώτημα ίσως απαντηθεί σε κάποιο επόμενο ποστ.

  6. Ο/Η Taskoudi Maria λέει:

    Well.. Το να έχεις την εξυπνάδα να το κατανοήσεις και παρόλα αυτά να παραμένεις ερμαιο τους… Κάνει το πρόβλημα σου ακόμα μεγαλύτερο! 😛

  7. Ο/Η konstantinos λέει:

    Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ! ΚΑΝΤΟ ΑΣ ΦΑΣ ΚΑΙ ΧΥΛΟΠΙΤΑ..ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ «»ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΝ»» ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ-ΟΛΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΕΣΥ.Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.

Σχολιάστε

