Βάφοντας αυγά με πορδές.

Ένα γνωστό ρητό λέει: «με πορδές δεν βάφονται αυγά». Μέγα ψέμα. Υπάρχει μια κατηγορία ανδρών που έχει ταλέντο στο συγκεκριμένο σπορ. Δυστυχώς για μένα δεν κυκλοφορούν μόνο κάθε Πάσχα σε ειδική συσκευασία στον Σκλαβενίτη. Αντιθέτως. Κυκλοφορούν κάθε μέρα, ελεύθεροι, εκεί έξω. Στη μαύρη λίστα μου, βρίσκονται πολύ πιο πάνω από τον ατσαλάκωτο, ενώ κάνουν την γκόμενα-που-δεν-στρίβει να ωχριά μπροστά τους. Τους μισώ, γιατί αν και στην κλίμακα του 10, όλες οι ικανότητες τους πιάνουν στην καλύτερη άριστα-5, μέσα σε 60΄΄ μπορούν να σε πείσουν ότι το 10 είναι πολύ λίγο για να τους χαρακτηρίσει.

Ο τύπος που βάφει αυγά με πορδές, αν είχε γεννηθεί στην αρχαία Σπάρτη θα είχε κάνει την πρώτη του βόλτα (και τελευταία) στον Καιάδα. Γεννημένος, όμως, καμιά 25ρια αιώνες αργότερα καταφέρνει όχι μόνο να ζει, αλλά και να βασιλεύει. Δεν είναι ωραίος. Δεν είναι έξυπνος. Σε καμία περίπτωση δεν είναι μετριόφρων. Παρόλα αυτά, μπορεί για πλάκα να σε πείσει ότι είναι «πολύ» από όλα τα παραπάνω, ενώ μπορεί να κάνει τον Μπαμπινιώτη να νιώσει ότι το λεξικό του είναι φτωχό για να περιγράψει τις ικανότητες του.

Είναι ο τύπος που φοράει μπλουζάκι με στάμπα: «I listen to bands that don’t even exist yet» και δεν σε κάνει να γελάς. Τον πιστεύεις ότι τις ακούει. Η γκόμενα του μοιάζει με τη Σαπφώ Νοταρά στα ντουζένια της. Όταν, όμως, στη συστήνει σε πείθει ότι είναι άδικο να είναι ακόμα η Δούκισσα Νομικού το κορίτσι του Θέμου. Γνωρίζει, επίσης, τους πάντες πιο καλά από εσένα. Ακόμα και τους φίλους σου. Είναι σίγουρο, πως αν του αναφέρεις το όνομα της κολλητής σου, θα σου πει (και θα σε πείσει) πως έχουν συμμετάσχει μαζί σε παρτούζα.

Λένε ότι όταν κάποιος άνθρωπος σε εκνευρίζει τόσο πολύ, είναι γιατί βλέπεις πάνω του κάτι δικό σου. Εγώ δεν βλέπω πάνω του τίποτα δικό μου. Δυστυχώς. Αυτός ο τύπος με εκνευρίζει αφάνταστα, γιατί μάλλον τον ζηλεύω. Όχι, δεν θέλω να λέω ότι έχω πάρει τις ίδιες groupies με τους «A place to bury strangers», όταν ξέρω μόνο ένα τους τραγούδι. Ούτε θα θελα να παρουσιάζομαι ως Johnny Sins αν ήμουν ακόμα παρθένος. Ζηλεύω, όμως, που αν και σε όλες τις ικανότητες του αυτός μπορεί να πιάνει 5 και εγώ 7, αυτό θα το ξέρω μόνο εγώ και μάλιστα βαθειά μέσα μου. Όλοι οι υπόλοιποι -μέχρι να τον καταλάβουν έστω- θα τον βαθμολογούν με 10 και εμένα με 6. (Μην γελάς. Και εσύ που με διαβάζεις αυτή τη στιγμή, τον ίδιο βαθμό θα έπαιρνες απέναντι του).

Δεν έχω καμιά συμβουλή να δώσω στον τύπο που βάφει αυγά με πορδές. Μαγκιά του. Οι νουθεσίες αφορούν τους υπόλοιπους. Σας παρακαλώ μην τον πιστεύετε. Κάτι τέτοια κάνετε και μεγαλώνετε τη μαύρη λίστα μου. Η τιμωρία σας; Να συνεχίσω να γράφω. Η τιμωρία μου; Θα συνεχίσω να τον ζηλεύω και δεν θα μου φτάνει μόνο αυτό το μπλογκ για να ξεπεράσω τα ψυχολογικά μου.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

