Ο καληνυχτάκιας.

«Ένας άντρας και μια γυναίκα βρίσκονται μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Είναι 4 το πρωί. Έχουν πιει. Συζητούν. Το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο κάτω από το σπίτι της. Στο σπίτι μένει μόνη της. Εκείνη φοράει ένα αραχνοΰφαντο φόρεμα. Εκείνος θέλει να της το σκίσει. Την γουστάρει. Τον γουστάρει. Μετά από 1 ½ ώρα κουβέντας, εκείνος δεν την έχει καν αγγίξει. Εκείνη, αφού δηλώνει ότι έχει πια πονοκέφαλο, σκύβει και τον φιλάει στο στόμα. Εκείνος σχεδόν τραβιέται και της λέει: «Καληνύχτα». Βάζει μπροστά το αμάξι και φεύγει». Τι είναι ο πρωταγωνιστής της ιστορίας μας; Όχι φίλε αναγνώστη δεν είναι μαλάκας. Η ελληνική γλώσσα είναι πιο πλούσια από όσο νομίζεις. Ο τύπος είναι απλώς καληνυχτάκιας.

Οι πρωταγωνιστές της ιστορίας δούλευαν σε μια εταιρεία όπου το 70% του πληθυσμού ήταν γυναίκες. Όταν εκείνη μπήκε για πρώτη φορά στα γραφεία, το υπόλοιπο 29% γύρισε και την κοίταξε επίμονα. Στο 1% ανήκαν οι gay και όσοι είχαν ξεχάσει εκείνη τη μέρα να βάλουν φακούς. Η ηρωίδα είναι από τις γυναίκες που αξίζουν εμφανισιακά για 8, αλλά χάρη στον αέρα, το στιλ και την αυτοπεποίθηση τους πάνε για πλάκα στο 9. Γνωρίστηκε με τον ήρωα μας. Λίγο το ότι ήταν λιγομίλητη, λίγο ότι είχαν διαφορετικά ενδιαφέροντα και λίγο ότι ανήκε στην κατηγορία γυναικών που αν δεν σου δώσουν δικαίωμα, δεν αγγίζεις, εκείνος δεν έκανε κάποια απόπειρα να τη φλερτάρει.

Έλα, όμως, που άρχισε με τον καιρό το φλερτ από πλευράς της. Εκείνη: «Παρασκευή βράδυ θα μαι στο Envy. Πέρνα αν θες». Σ’ εκείνον δεν άρεσαν τα κλαμπ. Δεν πήγε. Εκείνη: «Το άλλο Σάββατο θα είμαι στη Βίσση. Πέρνα αν θες». Σ’ εκείνον δεν άρεσαν τα μπουζούκια. Δεν πήγε. Αν στις παραπάνω προτάσεις προσθέσεις κάποια καυτά βλέμματα, κάποια τουλάχιστον κολακευτικά σχόλια της για το άτομό του και τις δικαιολογίες στον εαυτό του, που άρχισαν να στερεύουν, άρχισε να νιώθει ένα κλοιό να στενεύει γύρω του.

Ναι. Καλά διάβασες. Κλοιό. Όπως έχεις καταλάβει ο τύπος είχε τα ψυχολογικά του. Ένας λογικός τύπος θα έκανε τις εξής λογικές κινήσεις μετά από οποιαδήποτε πρόσκλησή της: Θα έφτυνε τον καθρέφτη του για να μην βασκαθεί. Θα έβαζε τα καλά του και θα πήγαινε στο κλαμπ/μπουζούκι. Και όλα αυτά χθες. Τι έκανε αντ’ αυτού ο ήρωας μας; Δεν έκανε τίποτα. Τι σκέφτηκε ο ήρωας μας; Σκέφτηκε πολλά. Ακολούθησε για εβδομάδες ο παρακάτω εσωτερικός διάλογος μεταξύ των «πρέπει» και των «ανασφαλειών» του. Εκείνος δεν υπήρχε πουθενά. Ή παντού.

Πρέπει: «Σε γουστάρει η πιο ωραία γυναίκα στη δουλειά. ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ».

Ανασφάλειες: «Μα δεν έχουμε κοινά ενδιαφέροντα. Τι θα λέμε όταν βγούμε»;

Πρέπει: «Αν δεν κάνεις κάτι θα είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ. Όλοι στη δουλειά θα έκαναν τεμενάδες για να βγουν μαζί της».

Ανασφάλειες: «Και τι θέλει από εμένα; Σεξ; Σχέση»;

Πρέπει: «Ρε μην είσαι ΦΛΩΡΟΣ. Αν δεν βγείτε μην μου ξαναμιλήσεις».

Ανασφάλειες: «Καλά καλά, θα δούμε».

Τις ημέρες των παραπάνω εσωτερικών διαλόγων η εταιρεία, που δούλευαν, είχε κανονίσει έξοδο για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίττας. Μέσω μηνυμάτων, γεμάτα υπονοούμενα, είχαν κανονίσει να τη γυρίσει (την πρωταγωνίστρια) σπίτι της το βράδυ. Έβαλε το καλό του πουκάμισο. Έφτυσε τον καθρέφτη του. Ξέχασε, όμως, να αφήσει στο σπίτι τα «πρέπει» και τις «ανασφάλειες» του. Μετά από μια επαγγελματική έξοδο ψιλοφιάσκο, κατέληξαν στο αμάξι του. Από όταν μπήκαν στο αυτοκίνητο μέχρι να φτάσουν κάτω από το σπίτι της, ο ήρωας μας έπαθε ό, τι ψυχοσωματικό μπορείς να φανταστείς. Τον έλουσε κρύος ιδρώτας, ενώ έξω είχε το πολύ 5 βαθμούς. Το έντερο του ήταν σε υπερδιέγερση, παρά τη μία ώρα που πέρασε κλεισμένος στην τουαλέτα κατά τη διάρκεια της βραδιάς. Και το χειρότερο; Τον έπιασε ακατάσχετη λογοδιάρροια. Όση ώρα βρισκόντουσαν στο αμάξι, εκείνος ανέλυε θέματα ευρείας γκάμας ενδιαφερόντων. Από τις επιπτώσεις της «βοσνιακής τριλογίας» του Ίβο Άντριτς στη σύγχρονη λογοτεχνία μέχρι την σχέση του Χενκ Τεν Κάτε με τον Κώστα Αντωνίου στον τότε Παναθηναϊκό. Για τη συνέχεια της ιστορίας γύρισε στην πρώτη παράγραφο αυτού του ποστ.

Στις επόμενες μέρες της είπε να βγουν ξανά. Οι δυο τους αυτή τη φορά. Η έξοδος τους ήταν καρμπόν με την παραπάνω. Εκείνος ήθελε να ανοίξει η γη να τον καταπιεί. Στη δουλειά σταμάτησε να της πολυμιλάει. Από ντροπή. Είχε να ντραπεί τόσο από την βάφτιση του (τον είχαν βαφτίσει στα 3 ½ του και θυμάται να είναι με το τσουτσούνι έξω, ενώ η νονά του τον άλειφε με λάδια μπροστά σε συγγενείς και φίλους). Έκανε καιρό να την ξεπεράσει (;). Τη βάφτιση και την παραπάνω ιστορία.

Σημείωμα μπλόγκερ: Η παραπάνω ιστορία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις δεν είναι τυχαία.

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to Ο καληνυχτάκιας.

  1. Ο/Η Σοφία λέει:

    κοίτα να δείς, εάν ή πρωταγωνίστρια είναι πρωταγωνίστρια γενικά και το ξέρει και συμπεριφέρεται αναλόγως, μάλλον ο συμπρωωνιστής έβλεπε πάνω της την «γκόμενα που δεν στρίβει» που τελικά έστριψε, και υποσυνείδητα της έριξε χυλόπιτα

  2. Ο/Η KYRIAKI λέει:

    Ωραίο άρθρο Γιώργο! Προσωπικά πιστεύω ότι ο ήρωάς μας, απλά χρειάζεται ένα πιο απλό, λιγότερο δυναμικό κορίτσι δίπλα του, με, γιατί όχι τις δικές της (ανθρώπινες ανασφάλειες), έτσι ώστε να βρει κοινά μαζί της και να μπορέσει να συνδεθεί και συναισθηματικά (εκτός από σωματικά μαζί της). Το συγκεκριμένο κορίτσι αν και κατά κόσμον θεωρείται τοπ δεν κάνει γι’αυτόν τον άνθρωπο εφόσον τον κάνει να νιώθει τόσο ανασφαλής!!!

  3. Ο/Η psychoticdimension89 λέει:

    (Χθες το βράδυ που έτυχε να βρεθώ με τον άνθρωπο που μου αρέσει έγινα κι εγώ
    μια καληνυχτάκιας κι είχα το σύμπτωμα της λογοδιάρροιας που προανέφερες γι αυτό
    επανέρχομαι σήμερα να σχολιάσω)
    όχι φίλε μου δεν είσαι απλώς ένας καληνυχτάκιας..θα έλεγα ότι είσαι ένας από αυτούς
    που έχουν τις ανασφάλειες τους και που δεν έχουν το στυλ που ο πατέρας τους,ο κολλητός
    τους και ο πέτρος κωστόπουλος προσπάθησαν να τους περάσουν.Κι όλα αυτά είναι φυσιολογικά.
    Επίσης η παραπάνω συμβολική τριάδα έχει ρίξει όλο το βάρος και το έχει μετατρέψει σε ΠΡΕΠΕΙ και κανονικό ότι στις σχέσεις ο άνδρας πρέπει να κάνει πρώτος τις κινήσεις και να είναι ακομπλεξάριστος και όλα αυτά τα σχετικά έτσι ώστε να έχει το προφίλ του »γαμάω και δέρνω».

  4. Ο/Η gerontas λέει:

    Υπάρχουν δύο (τουλάχιστον) περιπτώσεις:
    α. Η γυναίκα «ο μπαμπάς μου με έμαθε ότι μπορώ να έχω όποι@ν κούκλ@ θέλω». Αξίζει την καληνύχτα σας, και μην ανησυχείτε, θα βρει να κάνει σεξ.
    β. Η γυναίκα «έχω βαρεθεί τους άντρες που μου την πέφτουν στα κλαμπ και τα μπουζούκια, ας δοκιμάσω κάτι άλλο». Μια καληνύχτα ίσως οξύνει το μυστήριο και τη διαφορετικότητα. Δύο όμως? Αν και οι γυναίκες δεν έχουν τόσο εμφανή εξωτερικά γεννητικά όργανα, σίγουρα υπάρχει το αντίστοιχο των «blue balls». Όπως έλεγε και ο υπερ-macho (βλέπε σεξιστής) Ζορμπάς, ανάμεσα σε δύο γυροβολιές συρτάκι, «Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αμαρτία, από το να θέλει η γυναίκα και να μη θέλει ο άντρας». Αν δε θέλεις, απλά μη την πας σπίτι της μεθυσμένη μες στο αραχνοϋφαντο φόρεμά της. (Όπως όταν δε θέλει αυτή, δεν θεωρείς σωστό να σου κουνιέται).

  5. Ο/Η Ανδρέας Δέτσης λέει:

    ο καληνυχτάκιας όπως και ο κερασάκιας είναι ο ανασφαλής τύπος του άνδρα που έχει χαμηλή αυτοπεποίθηση και αξία, έτσι θεωρεί πως αν κάνει οποιαδήποτε κίνηση θα φάει χυλόπιτα και δεν θα την ξαναδεί. Μοιραία παίζει τον ρόλο του καλού παιδιού (κερνάει τα ποτά, κάνει τον ταξιτζή και στο τέλος μένει να την φαντασιώνεται στο κρεβάτι του μπακούρης) ελπίζοντας πως μια ημέρα εκείνη θα δει και θα αναγνωρίσει τι καλό παιδί που είναι και θα του την πέσει η θα του ανοίξει τα πόδια της – μην χάσει το κελεπούρι- Ο συγγραφέας Αναστάσης Μαρασλής έγραψε και δημοσιεύτηκε το 2006 ενα best seller σχετικά, το ‘λύκος ή πρόβατο’ εκδόσεις Λιβάνη και έχει την ‘πατρότητα’ των λέξεων καληνυχτάκιας , κερασάκιας, γκομενοφύλακας , αφού τις συναντάμε για πρώτη φορά στο βιβλίο του. Για περισσότερα σχετικά ο ιστότοπος βρίθει απο βίντεο και παρουσιάσεις του βιβλίου του σε πολλά τηλεοπτικά κανάλια. Το βιβλίο του αποτελεί μέχρι σήμερα εγχειρίδιο που διάβασαν φίλοι μου και μεταμορφώθηκαν απο καλά παιδιά (μπακούρια) σε λύκους αδηφάγους!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s