Ο πατέρας μου, ο κολλητός μου και ο Πέτρος Κωστόπουλος.

Αν έπρεπε να αφιερώσω σε κάποιον την ύπαρξη αυτού του μπλογκ, την συγκεκριμένη τιμή θα είχαν τρεις άντρες. Ο πατέρας* μου, ο κολλητός* μου και ο Πέτρος Κωστόπουλος*. Με πήραν στα γόνατα τους αμούστακο αγόρι και με δίδαξαν τι πάει να πει «άντρας». Εγώ, όμως, αν και γενικά καλός στα μαθήματα, δεν αφομοίωσα πλήρως τη συγκεκριμένη διδαχή. Έγινα άντρας, αλλά πολύ διαφορετικός από το πρότυπο που μου πλάσαραν. Ευτυχώς. Το «ευτυχώς» μου πήρε πολλά χρόνια να το συνειδητοποιήσω. Μέχρι τότε, απέκτησα ένα κάρο ψυχολογικά…

Ο πατέρας μου, ο κολλητός μου και ο Πέτρος Κωστόπουλος μου έμαθαν ό, τι πρέπει να ξέρει ο άντρας ο σωστός. Μου έμαθαν να μετράω το πουλί μου από τα δώδεκα μου. Μου έμαθαν να έχω μια λίστα με τις γυναίκες που έχω κάνει σεξ. Μου έμαθαν να έχω στόχο να κάνω τουλάχιστον μία παρτούζα πριν πεθάνω. Μου έμαθαν να μην κάνω παρέα με γκέι. Μου έμαθαν ότι η μονογαμία είναι αρρώστια. Μου έμαθαν ότι τις γυναίκες πρέπει να τις πηδάς και να τις παρατάς. Για να μην τους αδικώ και να μην μιλάω αόριστα, ας περάσουμε στην διδασκαλία που μου πρόσφερε ο καθένας τους ξεχωριστά.

Χάρη στον πατέρα μου, έμαθα να κλείνω το ρήμα «γαμάω-ώ» σε όλους τους τύπους. Παίζει να ξέρω ακόμα και τα απαρέμφατα και τις μετοχές. Οποιοσδήποτε «αντρικός» διάλογος μεταξύ εμού και του πατέρα μου ξεκινάει με μία από τις παρακάτω αγαπημένες του ατάκες: «γαμάς;», «γάμησες;», «θα γαμήσεις;», «έχεις γαμήσει;», «είχες γαμήσει;», «γαμιέσαι;», «γαμιόσουν», «θα γαμηθείς», «έχεις γαμηθεί;», «είχες γαμηθεί»…

Ο κολλητός μου, ευτυχώς για την ροή του κειμένου, έχει πιο πλούσιο λεξιλόγιο. Και φαντασία. Η πλούσια σε εμπειρίες ζωή του, αποτέλεσε σπουδαίο μάθημα για μένα. Ο κολλητός μου στην Α΄ γυμνασίου είχε 22 πόντους πουλί. Στην Α΄ Λυκείου πηδούσε την φιλόλογο που του έκανε ιδιαίτερα. Στο Α΄ έτος της Σχολής είχε γαμήσει 5 γκόμενες. Στα 22 του έκανε κάθε μέρα one-night-stand. Σήμερα θεωρεί πως το σεξ με λιγότερες από 2 γυναίκες ταυτόχρονα, έχει μικρότερη αξία από τη μαλακία.

Για τον Πέτρο τον Κωστόπουλο, τι να πω; Κατ’ αρχήν μου έμαθε να παίζω το πουλί μου: Θυμάμαι ακόμα τη λαχτάρα με την οποία κλείστηκα στη Α’ γυμνασίου στο μπάνιο για ένα 2ωρο αγκαλιά με το επετειακό ημερολόγιο του «Max». Μου έδωσε χρήσιμες συμβουλές επιβίωσης: Ακόμα και τώρα ηχούν στα αυτιά μου οι διαφημίσεις του «Nitro». Είναι σαν να ακούω τον τύπο με τη φωνή μου-παίρνουν-πίπα-αυτή-τη-στιγμή να δίνει συμβουλές για τους 25 τρόπους που μπορείς να ρίξεις στο κρεβάτι τη γκόμενα σου παρέα με την κολλητή της. Μου έμαθε, επίσης, πως η επιλογή επαγγέλματος βοηθά στην αυτοπραγμάτωση: Δεν μπορώ να ξεχάσω με τίποτα τη μόνιμη στύση που είχα επί ένα χρόνο, όταν δούλευα στο Max, πραγματοποιώντας το (υγρό) εφηβικό μου όνειρο.

Όσο μου δίδασκαν τα παραπάνω οι τρεις μέντορες μου, εγώ είχα πάρει χαρτί και μολύβι και κρατούσα σημειώσεις. Στη συνέχεια τις διάβασα. Τις κατανόησα. Τις αποστήθισα. Έλα, όμως που δεν μπόρεσα να τις εφαρμόσω. Κάθε συμβουλή από τους δασκάλους μου, μου έμοιαζε βουνό. Περνούσαν τα χρόνια και παρτούζα δεν έκανα. Διψήφια νούμερα από γκόμενες δεν αποκτούσα. Στις σχέσεις μου δεν κεράτωνα. «Δεν μπορεί», έλεγα, «κάτι δεν κάνω καλά». Δεν γίνεται να έχει κάνει λάθος ο πατέρας μου, ο κολλητός μου και ο Π. Κωστόπουλος. Αν όντως αποδεικνύονταν οι συμβουλές τους λανθασμένες, το σοκ μου θα ήταν μεγαλύτερο από το να ήμουν Παοκτζής, να έσπαγα αμάξια με αθηναϊκές πινακίδες και να μου έλεγε κάποιος πως ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Πέτρος ο Γκοτζίλα και ο Νίκος ο Πεταλούδας τόσα χρόνια μου τα έλεγαν λάθος.

Έχοντας, λοιπόν, στο μυαλό μου πως οι τρεις μέντορες μου είχαν το αλάθητο και πως εγώ στάθηκα ανεπαρκής σε αυτά που μου δίδαξαν, το θέμα σχέσεις-γυναίκες είχε γίνει για μένα πιο ταμπού από ότι το «τι μουσική ακούς». Έκανα τα πάντα για να το αποφύγω. Και να σου οι κρίσεις πανικού. Να σου οι κλειστοφοβίες. Να σου οι αγοραφοβίες. Ένα βήμα, λοιπόν, πριν αφήσω τα εγκόσμια και εγκατασταθώ στο 3ο πόδι της Χαλκιδικής, άρχισα να εξετάζω το σενάριο μήπως οι μέντορες μου είχαν άδικο. Μήπως ο τρόπος που μέχρι τότε λειτουργούσα ήταν ο σωστός για μένα. Άρχισα, λοιπόν, να τους αμφισβητώ. Για κάθε συμβουλή τους που αμφισβητούσα και τελικά απέρριπτα, ψήλωνα ένα πόντο και άρχιζα να με γουστάρω περισσότερο.

Μετά από αρκετό εσωτερικό αγώνα, είμαι πλέον περήφανος που δεν έχω κερατώσει. Είμαι περήφανος που κάνω παρέα με γκέι. Είμαι περήφανος που κατά περιόδους έχω σπάσει κάθε ρεκόρ σεξουαλικής αποχής σε σχέση με τους γνωστούς μου. Είμαι περήφανος που θέλω ο αριθμός των γυναικών που με γουστάρουν, να είναι μεγαλύτερος από αυτές που θα έχουν καταλήξει στο κρεβάτι μου. Είμαι περήφανος που σε όποια γυναίκα μου αρέσει, θέλω πρώτα να της κάνω έρωτα στο μυαλό και μετά στο σώμα.

Πατερούλη, κολλητούλη, Πετράκη δεν σας κρατάω κακία. Δεν είχατε σκοπό να με βλάψετε. Ίσως να μην ήσασταν οι κατάλληλοι δάσκαλοι. Ίσως να μην ήμουν ο κατάλληλος μαθητής. Λίγο ότι προσπαθούσατε με τις συμβουλές σας να καλύψετε τις προσωπικές σας ανασφάλειες. Λίγο ότι οι συμβουλές σας χάθηκαν στη μετάφραση και λίγο ότι ήμουν ανεπίδεκτος μαθήσεως, δεν μπορέσατε να μου μεταφέρετε με επιτυχία τις γνώσεις σας. Αντί για γνώσεις, μάλιστα, μου μεταφέρατε μια ντάνα ψυχολογικά. Δεν πειράζει. Το θέμα είναι ότι τα ξεπερνάω και μαζί με αυτά ξεπερνάω εσάς και τις συμβουλές σας.

Κλείνοντας, έχω μια ανακοίνωση να σας κάνω. Δεν ξέρω αν θα σας κάνει περήφανους ή αν θα θεωρήσετε πως σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι. Όπως και να έχει, για ένα πράγμα είμαι πλέον σίγουρος. Συγγνώμη, αλλά έχω πλέον πολύ μεγαλύτερα αρχίδια από εσάς.

*Μην εστιάσεις σε συγκεκριμένα πρόσωπα, αλλά στις αρχετυπικές μορφές που συμβολίζουν.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

