Είμαι stalker. Το παραδέχομαι. Εσύ;

Τις προάλλες, ένας γνωστός μου έκανε like σε μια προπέρσινη φωτογραφία μου στο facebook. Σημειωτέον με το παιδί είμαστε «φεϊσμπουκικοί» φίλοι πάνω από 1 χρόνο. Μου φάνηκε τόσο ακομπλεξάριστη κίνηση, που μου έκανε τρομερή εντύπωση. Δεν τον ένοιαξε μην πω ότι με γουστάρει. Μην τον πω stalker. Μην οτιδήποτε. Είδε τη φωτογραφία μου. Του άρεσε. Και το εξέφρασε με ένα απλό like και ένα σχόλιο. Παρόλο που «στοκάρω» ανελέητα όλους τους fb φίλους μου, έχω βρεθεί άπειρες φορές σε αντίστοιχη θέση και δεν έχω κάνει like ή comment για να μην θεωρήσει ο/η άλλος/η οτιδήποτε. Το ξέρω ότι δεν είναι φυσιολογικό, αλλά το ξέρω ότι δεν είμαι μόνος. Είστε άπειροι εκεί έξω που έχετε (και) αυτό το ψυχολογικό μου.

Μπορεί να μην έχω φτάσει ακόμα τα απαραίτητα επίπεδα «coolοσύνης» για να κάνω like όποτε το νιώσω, έχω όμως να δηλώσω πως κατά γενική ομολογία ισχύει ότι: Ένα like σε παλιές δημοσιεύσεις και φωτογραφίες δεν σημαίνει ότι θέλω να σε παντρευτώ. Δεν σημαίνει ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Δεν σημαίνει καν ότι σε γουστάρω. Σημαίνει ότι απλώς εκεί που δεν είχα τίποτα να κάνω, πήρα σβάρνα τα προφίλ των γνωστών μου και άρχισα να χαζεύω. Βρήκα μια ωραία φωτογραφία ή δημοσίευση και της έκανα like. Αυτό. Αλλά ακόμα και να σημαίνει κάτι πιο βαρυσήμαντο, τι έγινε;

Όπως στο facebook, έτσι και στις περισσότερες εκφάνσεις της ζωής μας τείνουμε να είμαστε ματάκηδες και κρυψίνοι. Ερωτευόμαστε κάποιον άνθρωπο και δεν του το λέμε. Τραβάμε μαλακία για κάποιον και δεν του το λέμε. Θαυμάζουμε κάποιον και δεν του το λέμε. Δεν έχει αξία ρε φίλε τότε. Οφείλουμε να προσφέρουμε στον κάθε άνθρωπο τον έρωτα, το σπέρμα και τον θαυμασμό που μας έχει γεννήσει. ΟΚ, πες αυτά είναι και κάπως πιο δύσκολα. Ε, ας του δώσουμε τουλάχιστον το like που του αξίζει.

Ας μιλήσω λίγο για το αγαπημένο μου θέμα, δηλαδή εμένα. Εγώ που λες, μπορεί να μην κάνω «like» σε παλιές φωτογραφίες και δημοσιεύσεις σου, αλλά αν σε κάνω φίλο/η στο fb στο επόμενο δευτερόλεπτο της φιλίας μας, είτε είσαι κολλητός μου είτε μου είσαι πιο αδιάφορος από τον Άγιο Βασίλη, θα έχω δει όλες τις φωτογραφίες σου. Στο ξεκαθαρίζω. Μην πεις ότι δεν στο πα. Όλες εκείνες που σε έχουν ταγκάρει συν τα άλμπουμ σου.

Καλά δεν συζητάω τι γίνεται, άμα σε γουστάρω κιόλας. Θα τσεκάρω όλο το wall σου από τη «φεϊσμπουκική» σου γέννηση μέχρι σήμερα. Θα δω σε ποιες ταινίες, μουσικές, μέρη, σελίδες έχεις κάνει like. Θα δω ποιες σου έχουν κάνει «like» για να καταλάβω ποιες είναι οι κολλητές σου. Θα δω ποιοι σου έχουν κάνει «like» για να καταλάβω ποιοι είναι οι πιθανοί νυν, πρώην γκόμενοι σου και να τους στοκάρω επίσης αντιστοίχως.

Αν έχεις αρχίσει να τρομάζεις που υπάρχουν τύποι σαν και εμένα στον κυβερνοχώρο, έχω να σου κάνω τρεις σημαντικές ανακοινώσεις. Πρώτον, αν με έχεις φίλο, μπορείς να με διαγράψεις. Δεύτερον, δεν είμαι μόνος εκεί έξω (οπότε μην με διαγράψεις). Τρίτον, υπάρχει μια σπουδαία ρύθμιση στο fb που σε αφήνει να διαλέξεις σε ποιους θες να εμφανίζονται οι φωτογραφίες και οι δημοσιεύσεις σου! Τιμή και δόξα στους απειροελάχιστους fb φίλους μου που την έχουν ενεργή. Οι υπόλοιποι μπορείτε απλά να μην τις ανεβάζετε. Φαντάζομαι δεν σας νοιάζει έτσι και αλλιώς να τις βλέπουν και οι άλλοι. Ούτε εμένα, άλλωστε, με νοιάζει να διαβάζουν το blog μου… Αν δεν μας ένοιαζε, εσύ θα τις έβαζες στο οικογενειακό άλμπουμ πλάι σε εκείνη τη φωτογραφία από το μαιευτήριο που αν δεν κοιτάξω ανάμεσα στα πόδια σου, δεν καταλαβαίνω αν είσαι αγόρι ή κορίτσι και εγώ θα έγραφα αυτά τα κείμενα στο ημερολόγιο μου. Ξέρεις σε εκείνο που κλειδώνει και με λουκετάκι.

Τελειώνοντας, θα σου εκμυστηρευτώ και μια μύχια σκέψη μου για να καταλάβεις πως εκτός από stalker είμαι και άρρωστος. Γουστάρω σε βαθμό εκσπερμάτισης να διαβάζεις τα κείμενα μου και να μην σχολιάζεις ή κάνεις like. Και ακόμα περισσότερο γουστάρω το ένοχο χαμόγελο σου αυτή τη στιγμή. Ξέρω ότι με διαβάζεις. Βλέπω τα views στο blog. Συνέχισε. Μην φοβάσαι. Δεν ξέρω το IP σου.

Το παραδέχομαι. Είμαι άρρωστος και stalker. Εσύ;

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Είμαι stalker. Το παραδέχομαι. Εσύ;

  1. Ο/Η Iokaste λέει:

    Εγώ βρε παιδί μου σπάνια κοιτάζω φωτογραφίες των άλλων, αφού ώρες ώρες αναρωτιέμαι τι το έχω το facebook :p Αλλά αφού κοιτάς που κοιτάς, κάνε και κανα like να ξέρουμε ότι πέρασες, δεν έχει αξία να χώνεις stalking αν δεν τρομάζεις και λίγο το θύμα!!!

  2. Ο/Η Taskoudi Maria λέει:

    Γουστάρω που γουστάρεις κι αυτό με κάνει να γουστάρω περισσότερο! 😛

  3. Ο/Η konstantinos λέει:

    αυτή την ορολογία το ομολογώ δεν την γνωρίζω! δεν ξέρω τι «»συμβολίζει»»..αλλά για να το λες κάτι θα γνωρίζεις,αυτό που σίγουρα καταλαβαίνω είναι ότι αυτή η διαδικασία αποτελεί έναν τρόπο επικοινωνίας με το άλλο φύλο.

  4. Ο/Η Ivan Nicolajevic λέει:

    Απλά έπος. Σπόρος.

Σχολιάστε

