Ο γαμιάς της γειτονιάς.

Δευτέρα μεσημέρι. Έχω ανοίξει ένα καινούριο Word. Ψάχνω θέμα για να γράψω. Έχει περάσει μισή ώρα και βλέπω ακόμα τον κέρσορα να αναβοσβήνει στην πιο πάνω αριστερά θέση του αρχείου. Χτυπάει το κινητό. Άγνωστο νούμερο. Ακούω φωνή άσπονδου φίλου από το Πανεπιστήμιο: «Μπλα, μπλα,μπλα. Φίλος. Δεν την παλεύω. Έχω να γαμήσω ένα μήνα. Μπλα, μπλα, μπλα».

Στην φράση μεταξύ των «μπλα, μπλα» ο χρόνος σταμάτησε για μένα. Το λαμπάκι του Κύρου Γρανάζη άναψε πάνω από  το κεφάλι μου. Στο youtube άρχισε να παίζει το «γεια σας, είμαι ο γαμιάς της γειτονιάς σας» και οι παρακάτω λέξεις «γλίστρησαν» από τα δάχτυλα μου με τρόπο που μόνο τα τρία «Α» της «Χρυσής Ευκαιρίας» μπορούν να περιγράψουν με ακρίβεια. Αβίαστα. Αβάδιστα. Αβασάνιστα.

Ναι. Υπάρχει μια κατηγορία ανδρών εκεί έξω που το ρεκόρ σεξουαλικής αποχής τους είναι ο ένας μήνας. Ο μικρότερος φόρος τιμής που μπορώ να τους αποτίσω είναι το παρόν κείμενο.

Βγάζω χαρτί και μολύβι και ξεκινάω τους υπολογισμούς. Αγαπητέ άσπονδε φίλε, είσαι 30 ετών. Αν ξεκίνησες την σεξουαλική σου ζωή στα 16 – αν και συνήθως τύποι σαν και σένα έχουν χάσει την παρθενιά τους στις γυμναστικές επιδείξεις της 6ης δημοτικού – για να λες ότι δεν την παλεύεις χωρίς σεξ εδώ και ένα μήνα, σημαίνει ότι τα τελευταία 14 χρόνια δεν σου έχει ξανατύχει κάτι αντίστοιχο. Ή το πολύ να σου έχει τύχει 1-2 φορές ακόμα.

Α) Σε πιστεύω. Για να είναι, όμως, εφικτό αυτό πρέπει να ισχύει κάτι από τα παρακάτω:

i) Τα έχεις με την ίδια γυναίκα από τα 16 και σε χώρισε πριν ένα μήνα. Πιθανότητα: 2%

ii) Δεν είχες ποτέ γκόμενα. Είσαι θαμώνας μπουρδέλων. Ελέω κρίσης σε απέλυσαν εδώ και έξι μήνες από τη δουλειά και η αγαπημένη σου τσατσά σου χει κόψει τον τελευταίο μήνα τον βερεσέ. Πιθανότητα: 5%

iii) Μπαινοβγαίνεις σε σχέσεις από τα 16 σου. Οπότε έχεις κερατώσει τις μισές σου γκόμενες και τα φτιάχνεις με ό, τι κινείται. Παράλληλα, η λέξη χυλόπιτα δεν έχει πλησιάσει καν το λοβό του αυτιού σου. Πιθανότητα: 0,3%

iv) Κάνεις κάθε μήνα από τα 16 σου τουλάχιστον ένα one-night-stand, όπερ έχεις πάει το λιγότερο με 14×12=168 γυναίκες. Πιθανότητα: 0,1%

Β) Δεν σε πιστεύω και ισχύει κάτι από τα παρακάτω:

i) Είσαι γκέι και απλώς ντρέπεσαι να το παραδεχθείς. Όσοι ντρέπονται που είναι γκέι (αναλυτικά σε επόμενο ποστ), πετάνε πιο μάτσο ατάκες από αυτές που μπορούν να ακουστούν σε στιχομυθία Απόστολου Γκλέτσου-Μιχάλη Ιατρόπουλου. Πιθανότητα: 25%

ii) Είσαι παρθένος. Πιθανότητα: 1%

iii) Λες ψέματα. Πιθανότητα: 99,5%

Ας αναλύσουμε, δημοκρατικά, την απάντηση που θεωρώ ως επικρατέστερη. Βλέποντας το αντικειμενικό 99,5 % να μου κλείνει το μάτι ένα αγγελάκι και ένα διαβολάκι ξεπηδούν εκ δεξιών και αριστερών της λάμπας τους Κύρου Γρανάζη που βρίσκεται πάνω από το κεφάλι μου και θέλουν να σε προσεγγίσουν το καθένα με τον δικό του τρόπο .

Αγγελάκι: «Μικρέ πρίαπε-άσπονδε φίλε μου, σε τσάκωσα. Λες ψεματάκια. Δεν γίνεται να υποφέρεις επειδή έχεις να πας με γυναίκα ένα μήνα. Έχει συμβεί σε όλους. Αυτή τη στιγμή θέλω να σου χαϊδέψω στοργικά το κεφάλι και να σου ψιθυρίσω στο αυτί πως μόνο ο Χανκ Μούντι ίσως δεν έχει περάσει ούτε ένα μήνα αγαμίας. Αλλά αυτός δεν είναι αληθινός. Είναι πρωταγωνιστής σειράς. Ο πατέρας σου, ο κολλητός σου και ο Π. Κωστόπουλος σου έχουν κάνει μεγαλύτερο κακό από ότι σε εμένα, με το να σε κάνουν να πιστεύεις ότι ένα μήνας σεξουαλικής αποχής οδηγεί στην κοινωνική κατακραυγή».

Διαβολάκι: «Πότε θα καταλάβεις μπαγασάκο πως ατάκες του τύπου «δεν την παλεύω, έχω να γαμήσω ένα μήνα» δηλώνουν ότι έχεις να κάνεις σεξ περισσότερο καιρό από ότι ο Ροβινσώνας Κρούσος στο ερημονήσι; Μην υπολογίζεις καν τις ερωτικές περιπτύξεις με τον Παρασκευά. Δεν πιάνονται.  Η πρώτη εικόνα που μου ρχεται στο μυαλό μόλις σε ακούω να λες τέτοιες ατάκες είναι το άγαλμα του Πάνα με την ψωλή κάγκελο σε τουριστικό μαγαζί στην Πλάκα. Η δεύτερη είναι κλεμμένη από το «American Pie». Εκείνη που ο Jim έχει χώσει το πουλί του στην μηλόπιτα στην κουζίνα. Η τρίτη είναι η συνέχεια της δεύτερης. Ο πατέρας του Jim πιάνει επ’ αυτοφόρω τον Jim με τη μηλόπιτα στα σκέλια».

Αφήνω θεούς και δαίμονες στην άκρη και παίρνω πάλι τα ηνία του κειμένου. Διαβάζοντας τις παραπάνω λέξεις για άλλη μια φορά, θυμήθηκα πως εκτός από την ατάκα-αφορμή για την προκείμενη ανάρτηση, μου χεις πετάξει στο ξεκούδουνο και άλλη ατάκα απείρου κάλλους. Εκεί που συζητάγαμε κάποτε για το πως θα περάσουμε τα «Μοντέλα Επικοινωνίας» του Ε’ εξαμήνου μου λες το αμίμητο: «Μην νομίζεις πως είμαι κανένας μαλάκας που δεν έχω γκόμενα». Δεν σου κρύβω, επίσης, ότι ήσουν ένας εκ των 2-3 αντρών που με ενέπνευσαν για το «βάφοντας αυγά με πορδές».

Μετά από όλα αυτά άσπονδε φίλε μου, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σε ευχαριστήσω. Για μένα είσαι ότι ήταν ο Τζόρτζεβιτς επί χρόνια για κάθε υγιή βάζελο. Ο άνθρωπος που λατρεύω να μισώ.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

