«Τι διαφορετικό θα έκανες, αν δεν σε ένοιαζε η γνώμη των άλλων»;

Από την τελευταία συνεδρία με τον ψυχολόγο μου θυμάμαι περισσότερο την εξής ερώτηση του: «Τι διαφορετικό θα έκανες, αν δεν σε ένοιαζε η γνώμη των άλλων»; Πολλές φορές στο παρελθόν του έχω αναφέρει πόσο με ένοιαζε η γνώμη των άλλων και ίσως να μου έχει κάνει ξανά την ίδια ερώτηση, αλλά να μην είχα δώσει την απαραίτητη προσοχή. Αυτή τη φορά λειτούργησε καθαρτικά η ερώτησή του. Την οποία εκμαίευσα (α)συνείδητα, όπως γίνεται με την πλειοψηφία των ερωτήσεων που σου κάνουν οι ψυχολόγοι.

Όταν με ρώτησε, ένιωσα πως ξεκλείδωσα μια πίστα. Πώς όντως κατάλαβα ότι αυτό που με περιόριζε στην περαιτέρω εξέλιξη μου και έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στις σκέψεις, τη συμπεριφορά και τα συναισθήματα μου είναι η γνώμη των τρίτων. Τα δύο πρώτα πράγματα που μου ήρθαν στο μυαλό, ότι θα έκανα διαφορετικά αν δεν με απασχολούσε καθόλου η γνώμη των άλλων, ήταν ότι θα ήμουν καλύτερος «ηθοποιός» επάνω στη σκηνή και ότι όταν πήγαινα σε κλαμπ-πάρτι θα χόρευα πιο έντονα και θα ανέβαινα πιο συχνά στις μπάρες και στα τραπέζια. Δεν θυμάμαι να ανέφερα κάτι άλλο. Ας βρούμε μαζί τα υπόλοιπα:

-Θα έκανα γυμνισμό.

-Θα εξέφραζα το θαυμασμό μου σε οποιοδήποτε άνθρωπο έβρισκα όμορφο εμφανισιακά. Άντρα/γυναίκα.

-Τα καλοκαίρια θα κυκλοφορούσα στην Αθήνα χωρίς μπλούζα. Μόνο με σορτς και σαγιονάρες.

-Θα έκανα άλλα 15 τατουάζ και άλλα 3-4 piercing.

-Θα πλάκωνα στις μάπες τον συνάδελφο που κάθεται στο διπλανό γραφείο, κάθε φορά που θα γκρίνιαζε.

-Θα είχα τουλάχιστον ένα κόκκινο παντελόνι στην ντουλάπα μου.

-Θα χτυπούσα το κουδούνι του Ιάπωνα που μένει απέναντι μου και θα τον καλούσα για καφέ. Δεν σου τυχαίνει κάθε μέρα Γιαπωνέζος γείτονας που μιλάει ελληνικά.

-Σε κάποιο πάρτι γενεθλίων θα έχωνα τη μούρη του εορτάζοντα μέσα στην τούρτα του. Έτσι για πλάκα.

-Θα έλεγα «καλημέρα» σε αγνώστους στο δρόμο και θα τους έπιανα την κουβέντα.

-Θα πήγαινα στα Public θα βούταγα 10-20 βιβλία και θα έτρεχα με φόρα πριν προλάβει να με πιάσει ο σεκιουριτάς.

-Θα έβγαινα ραντεβού με έναν άντρα.

-Θα πήγαινα στην κηδεία ενός προσώπου που ζωντανός μου την έσπαγε και θα διάβαζα τον επικήδειο του, αναφέροντας πόσο μαλάκας υπήρξε εν ζωή.

-Θα κυκλοφορούσα κάθε μέρα με άλλο ξύρισμα.

-Θα πήγαινα αύριο στον Καστανιώτη και θα του έλεγα ότι θέλω να γράψω ένα βιβλίο.

-Θα έκανα like στο πρώτο δευτερόλεπτο εμφάνισης μια ωραίας δημοσίευσης στο facebook και δεν θα άφηνα να περάσουν 1-2 λεπτά για να μην νομίζει αυτός που την έκανε ότι τον στοκάρω.

-Θα κατουρούσα σε πισίνα.

-Θα ξύριζα κάθε εβδομάδα το κεφάλι μου.

-Θα πήγαινα τις ημέρες του Πάσχα στο νεκροταφείο Ζωγράφου και θα φέρμαρα τον πρώτο παπά που θα έκανε γύρα τους τάφους για να διαβάσει τους νεκρούς επί πληρωμή.

-Θα έκανα σεξ στο μπαλκόνι.

-Θα χα σταματήσει το Game of Thrones στο δεύτερο επεισόδιο της πρώτης σεζόν.

-Θα έτρωγα μόνο με τα χέρια.

-Θα έδινα το τηλέφωνο του ψυχολόγου μου στην «φεϊσμπουκική» μου φίλη που κάθε μέρα αλλάζει την αποτυχημένα πειραγμένη με photoshop profile pic της με μία ακόμα χειρότερη.

-Θα τραγουδούσα συχνότερα σε καραόκε.

-Θα χόρευα ζεϊμπέκικο.

-Δεν θα πόσταρα κάθε εβδομάδα αυτό το μπλογκ στο facebook, ούτε θα τσέκαρα δέκα φορές τη μέρα τα views του.

Αν και μόλις ξεκίνησα να γράφω το παρόν κείμενο, περίμενα ότι θα ξεπεράσω τις δύο χιλιάδες λέξεις, συνειδητοποίησα ότι πλέον τα πράγματα που δεν κάνω, επειδή με απασχολεί η γνώμη των τρίτων, είναι πολύ λίγα. Στύβω το μυαλό μου εδώ και τρεις μέρες και δεν βρίσκω κάτι να προσθέσω. Έχω βάσιμες υποψίες ότι γίνομαι όλο και πιο γαμώ-τα-παιδιά.

Εσύ τι διαφορετικό θα έκανες αν δεν σε ένοιαζε η γνώμη των άλλων;

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to «Τι διαφορετικό θα έκανες, αν δεν σε ένοιαζε η γνώμη των άλλων»;

  1. Ο/Η konstantinos λέει:

    εγώ να στείλω κάτι επίκαιρο λόγω Πάσχα

  2. Ο/Η Hompie λέει:

    tha paradexomoun oti 4 mines twra to kolovaraw,asxima omws,tha epina kafe sto mpalkoni me to boxeraki kai ,tha xtipousa grothies tis prwin pou prixarhidizoun olo to sumpan gia to poso malakas einai o ekastote proin tous(mesa kai oi kollites mou), tha adiaforousa otan oi ipanthropoi vgazoun xoli-twra apla apantaw me trol kai eironia-,tha kapniza mprosta se pateromanades filwn,tha tragoudousa sto dromo to simadi (tin ektelesi tou varthakouri)-twra apla simvainei kata tyxi- tha koimomouna se parkakia me sleeping bag -prepei na to kaneis me gomena gia na exei style?- de tha pigaina strato…(re paidi mou kai twra ta kanw alla giati na xanw kilojoule stin prospatheia mou na mi fanw xalias?)

  3. Ο/Η Sapilion λέει:

    Tha etrwga se pitsaria sa skylos ataistos.
    Btw, poly wraio blog 🙂

Σχολιάστε

