Έχετε Τα Ψυχολογικά Σας.

Όταν πρωτοέφτιαξα αυτό το μπλογκ, άρχισα να μετράω τα «likes». Στη συνέχεια μετρούσα τα «shares». Όταν, όμως, ανακάλυψα τα «search engine terms» (πρόκειται για τις λέξεις/φράσεις που πληκτρολογεί κάποιος σε μια μηχανή αναζήτησης, με βάση τις οποίες η μηχανή τον στέλνει στο μπλογκ μου), ο χρόνος σταμάτησε για μένα. Είναι αξία ανεκτίμητη να μαθαίνεις τι πληκτρολογεί κάποιος στο google, πόσο μάλλον όταν αυτά που πληκτρολογεί τον στέλνουν στο μπλογκ σου.

Μπροστά στα ψυχολογικά σας, είμαι γατάκι. Διαβάστε με τι ήρθα αντιμέτωπος στα «search engine terms» του μπλογκ μου και θα καταλάβετε το γιατί.

Προσοχή: Ακολουθεί αθυρόστομο κείμενο.

Στα «search engine terms», έχετε θέσει κάποια τουλάχιστον «υπαρξιακά» ερωτήματα:

  • «Τι πρέπει να κάνω για να γαμήσω»; Μόνο στο δικό μου μυαλό το πρώτο πράγμα που ήρθε ήταν το Ultrex.
  • «Τσουτσούνι: Πώς το βρίσκουμε»; Εσύ που έχεις την απορία είσαι άντρας ή γυναίκα; Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.
  • «Τι σημαίνει το «r» στα all star»; Δηλαδή σημαίνουν κάτι και τα υπόλοιπα 6 γράμματα;
  • «Πώς να μην συναναστρέφομαι γυναίκες»; Είσαι και εσύ sexaddict;
  • «Πού να γαμήσω στον Έβρο»; Χαίρομαι που με την υπόλοιπη Ελλάδα είσαι ΟΚ.
  • «Τι αλλάζει σε ψυχολογικό επίπεδο όταν κάποιος συνταξιοδοτείται»; Όταν το μπλογκ μου δίνει απαντήσεις σε τέτοια ερωτήματα, έχει ήδη αρχίσει να τρίζει η καρέκλα του Γιώργου Αυτιά.
  • «Με πόσους γκόμενους θεωρείσαι καριόλα»; Υποκειμενικό.
  • «Κάθε πότε τραβάμε μαλακία»; Δεν θέλω να σε επηρεάσω.
  • «Πώς να κάνω καλό γαμήσι για να τον κρατήσω»; Τον αγαπάς πραγματικά;
  • «Γιατί δεν λέω το ρο»; Δικός μου είσαι εσύ.
  • «Είναι τρεις φορές μεγαλύτερη η παλάμη από την ψωλή»; Αγαπώ τους ανθρώπους που θέτουν τέτοια ερωτήματα.
  • «Πώς να γαμήσω τη γυναίκα του φίλου μου»; Δεν ξέρω.
  • «Πώς να γαμήσω μια 40αρα»; Ειλικρινά, δεν ξέρω.
  • «Αν βγει το νύχι, μπορώ να μπω στην πισίνα»; Δεν ξέρω αν σε ανακουφίζει, αλλά εγώ δεν μπορώ να μπω ούτε με το νύχι.
  • «Τι σημαίνει η λέξη «θα σε γαμήσω». Έχεις βασικές ελλείψεις.

Έχουν γίνει, επίσης, κάποιες αξιομνημόνευτες δηλώσεις:

  • «Μου αρέσεις. Θέλω να σε γαμήσω». Απλός. Λιτός. Περιεκτικός.
  • «Θέλω να σε γαμήσω απλά». Χωρίς φανφάρες.
  • «Όχι στους άντρες με σαγιονάρες». Εμείς δεν θα τα πάμε καλά.
  • «Την έμαθαν οι γονείς της να γαμάει». Να νιώθω άσχημα που οι δικοί μου περιορίστηκαν στο να μου μάθουν να μην παίρνω καραμέλες από αγνώστους;
  • «Γαμώ τα καλοκαίρια μου. Γαμώ και τα νησιά μου». Σέβομαι την οργή σου.
  • «Έχω ψυχολογικό. Δεν μου παίρνει πίπα». Το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση του προβλήματος είναι η αποδοχή.
  • «Θέλω γαμήσι από αγόρι. Είμαι γκέι». Δώδεκα Αποστόλοι, ο καθένας με την καύλα του.
  • «Όλα γύρω από το γαμήσι». Πως λέμε όλα για την υγεία…
  • «Η παλάμη δεν γυρνάει 180 μοίρες». Μεγάλη αλήθεια.
  • «Γάμησα μόνιμη». Τι εννοείς; Στρατιωτικό; Δημόσια Υπάλληλο;
  • «Θέλω σίγουρα να γαμήσω». Μου αρέσουν οι κατασταλαγμένοι τύποι.
  • «Γαμάω σαγιονάρες». Αχά.
  • «Έχω να γαμήσω ενάμιση χρόνο». Τίμιος.
  • «Δεν ξέρω μπάνιο». Σ’ αγαπώ.
  • «Γαμάω άντρες για όποιον ενδιαφέρεται». Και αγγελίες έχουμε.
  • «Δεν θα γαμήσω ποτέ». Το θέμα είναι να μην σε παίρνει από κάτω.
  • «Ο Γκλέτσος πάνω στα νεύρα του έχει χτυπήσει τους γονείς του». Λευτεριά στον Απόστολο.
  • «Οι πατούσες ξεχνούν». Εγώ αυτό δεν θα το ξεχάσω.
  • «Χωρίστρα στην κοιλιά(!) της γυναίκας». Θα θελα πολύ να μάθω τι εννοείς.

Και κάποιες σεξουαλικές εξομολογήσεις:

  • «Έτσι έμαθα την κολλητή μου να παίρνει πίπες». Δώσε info, καίγεται κόσμος.
  • «Γάμησα τη θεία μου». Αυτό το έγραψαν 6 άτομα!
  • «Έχω Οιδιπόδειο με τη μάνα μου». Αυτό το έγραψαν 5 άτομα. Συμπέρασμα: οι θείες έχουν μεγαλύτερη πέραση.
  • «Πώς έκανα τρίο με τον γκόμενο μου». Γράψε σε παρακαλώ τις λεπτομέρειες στα σχόλια.
  • «Σεξ. Πώς ήταν η πρώτη μου φορά με το αφεντικό». Ομοίως.
  • «Τον παίζω με τον κολλητό μου». Αχά.
  • «Γαμήσι με στριπτιζού». Σιγά.
  • «Γαμήσι με γκόμενα κολλητού». Σιγά.
  • «Γαμιέμαι με τον πατριό μου στο αμάξι». Σιγά.
  • «Γάμησα τη γυναίκα του πατέρα μου». Σιγά. (Αν δεν εννοείς την φυσική σου μητέρα).
  • «Έκανα πίπα στον πατέρα μου». Σιγά.
  • «Μου παίρνει πίπα ο πατέρας μου». Σιγά.
  • «Έκανα παρτούζα με τον πατέρα μου και την γκόμενα μου». Σιγά.
  • «Γαμούσα όλη την οικογένεια». Τώρα κάτι πάει να γίνει.

Σύμφωνα με του οιωνούς, το Έχετε Τα Ψυχολογικά Σας (II) είναι θέμα χρόνου. Σας ευχαριστώ!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Έχετε Τα Ψυχολογικά Σας.

  1. Ο/Η Nikos 13 λέει:

    Το θέμα είναι οτι η google σε έχει κατατάξει ως «γαμημένο» blog 🙂

  2. Ο/Η Jo λέει:

    πέθανα στα γέλια! αλλά εκεί προς το τέλος ένα σοκ το έπαθα…

  3. Ο/Η konstantinos λέει:

    Παθοψυχολογικά προβλήματα τα οποία κατά κανόνα προέρχονται απο τις οικογένειες λόγω έλλειψης κατάλληλης εκπαίδευσης των γονιών στο πως θα αναθρέψουν τα παιδιά τους,σε συνδυασμό με τις παθογένειες-υπαρξιακά των γονιών τα »μεταφέρουν» στην επόμενη γενιά…και αν τα παιδιά δεν ασχοληθούν σοβαρά με την αντιμετώπιση+την λύση τους τότε απο μια ηλικία και ύστερα »αποκτάνε» και αυτά τα ΄΄δικά τους΄΄ Υπαρξιακά θέματα…(όπως οι γονείς έχουν τα δικά τους..έτσι διαινωζίται το κακό..)μαζί βέβαια με όποιες παθογένειες υπάρχουν απο οικογένεια κυρίως,μετά οι επιρροές απο παρέες..,τρόπο ζωής,τρόπο σκέψης,τα ερεθίσματα που έχει απο την κοινωνία κτλ. Οπότε όλα αυτά λειτουργούν συνδυαστικά και δημιουργούν…τα αποτελέσματα που περιγράφεις στο παραπάνω κείμενο..ΜΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗ ΖΩΗ!!!

  4. Ο/Η The Flying Dutchman λέει:

    Έλα, πες την αλήθεια. Δεν μπορεί να έβγαλες κάποια απ’ το μυαλό σου. Τρομάζω στην ιδέα ότι είναι όλα αληθινά…

Σχολιάστε

