Ένας «αποκρουστικά» αξιοθαύμαστος κώλος.

Πάρτι. Αλκοόλ. Χορός. Κουβέντα. Φλερτ. Όλα υπό έλεγχο. Ώσπου σε μια ανύποπτη στιγμή, στα πλαίσια ενός άτυπου διαγωνισμού χορού, μια κοπέλα μένει με τα εσώρουχα. Χωρίς να υπάρχει κανόνας για το αν μπορούμε να γδυθούμε ή όχι, εκείνη γδύθηκε. Το γδύσιμο, εκτός από τις αναμενόμενες στύσεις, έφερε και δύο αντικρουόμενες κρίσεις.

Οι κρίσεις δεν είχα να κάνουν με τον κώλο της κοπέλας, του οποίου την ποιότητα δεν θα είχε δικαίωμα να αμφισβητήσει ούτε ο Πάπας. Είχαν να κάνουν με το πως ένιωσαν οι παρευρισκόμενοι άμα τη εξαφανίση του (κώλου). Μόλις απομακρύναμε το (νοητό) χέρι από τα γεννητικά μας όργανα –γυναίκες και άντρες- ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματα που μας προκάλεσε η αναίτια εμφάνιση του γυμνού. Όσο κάφρος και αν το παίζεις φίλε αναγνώστη, ναι, ένας γυμνός κώλος, προκαλεί ΚΑΙ συναισθήματα. Δεν αναφέρομαι σε ιπτάμενες καρδούλες και ροζ συννεφάκια (και κάπου εδώ ολοκλήρωσα με τα αστεία του κώλου). Μιλάω για δύο ξεκάθαρα και εντελώς αντίθετα συναισθήματα: τον θαυμασμό και την αποστροφή.

Εγώ, ένιωσα κυρίως θαυμασμό. Μου προκλήθηκε μια μικρή αμηχανία που θα εξηγήσω παρακάτω, αλλά σε περίπτωση συναισθηματικού δημοψηφίσματος θα έδινα τον σταυρό μου στο θαυμασμό. Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν τα αρχίδια να ξεγυμνώνονται μεταφορικά. Υπάρχει πιο μεταφορική ξεγύμνωση από την κυριολεκτική; Να κάθεσαι στη μέση του δωματίου γυμνός απέναντι στους άλλους και να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου; Αυτό δεν σημαίνει «τα έχω βρει με τον εαυτό μου»; Ξέρω ποιος είμαι. Με έχω αποδεχθεί. Αδιαφορώ αν θα με αποδεχθείτε και εσείς. Θεωρώ, εγώ τώρα.

Θα μου πεις θα έλεγα τα ίδια, αν η κοπέλα είχε κώλο βγαλμένο από φωτογραφία διαφήμησης των Gilli Diet, ΠΡΙΝ ακολουθήσει την διαφημιζόμενη δίαιτα/θεραπεία ή αν αντί για την κοπέλα, πέταγε κανένα παλικάρι έξω την μαλαπέρδα του; Δεν ξέρω να σου απαντήσω με σιγουριά. Για αυτό, ας μείνουμε στα ήδη υπάρχοντα δεδομένα. Στην αναίτια εμφάνιση του συγκεκριμένου σαγηνευτικού γυναικείου κώλου.

Αρκετοί ένιωσαν αποστροφή. Τους καταλαβαίνω (εδώ έγκειται η μικρή αμηχανία μου, που σου προανέφερα). Αποστροφή για την (α)συνειδητη προσπάθεια της κοπέλας να μαζέψει τα βλέμματα πάνω της. Αν το έχεις ρε κορίτσι μου τόση ανάγκη να κερδίσεις έναν άτυπο διαγωνισμό χορού σε ένα σπιτικό πάρτι, δεν μπορεί να βρεις έναν πιο ντυμένο τρόπο να το πετύχεις; Επειδή εσύ είσαι ανασφαλής, πρέπει εμείς να βλέπουμε τον κώλο σου; Έχεις και συ κάτι ωραίο πάνω σου και μας το πλασάρεις στο ξεκούδωνο για επεβεβαίωση;

Ναι, έχει κάτι ωραίο πάνω της και θα το δείξει. Καλά κάνει! Όπως εγώ, θεωρώ πως γράφω καλά και ανεβάζω «τα ψυχολογικά μου». Όπως η άλλη, θεωρεί ότι χορεύει ωραία και δεν βάζει κώλο κάτω. Όπως η ντουλάπα του τρίτου, τσακώθηκε με τα μανίκια από τη στιγμή που εκείνος γράφτηκε γυμναστήριο. Πφφφ.

(Ας πάρουμε όλοι μαζί μια βαθειά ανάσα για να πέσουν οι τόνοι.)

Και ολοκληρώνω…

Πόσο πιο απλή θα κάναμε τη ζωή μας αν η προκείμενη ανάρτηση, αντί για το παραπάνω κείμενο, άρχιζε και τελείωνε στην εξής παράγραφο: «Πάρτι. Αλκοόλ. Χορός. Κουβέντα. Φλερτ. Σε μια ανύποπτη στιγμή, στα πλαίσια ενός άτυπου διαγωνισμού χορού, μια κοπέλα μένει με τα εσώρουχα. Χωρίς να υπάρχει κανόνας για το αν μπορούμε να γδυθούμε ή όχι, εκείνη γδύθηκε. Το γδύσιμο έφερε τις αναμενόμενες στύσεις».Τελεία. Τέλεια!

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

