Κρίση.

Αγαπημένη μου κρίση σ’ ευχαριστώ,

-χάρη σε σένα κατάλαβα πόσο Πόντιος ήμουν όταν κάθε μέρα επί τρία χρόνια έκανα τη διαδρoμή Αμπελόκηποι-Μεταξουργείο με αυτοκίνητο. Πριν έρθεις στη ζωή μας, την συγκεκριμένη απόσταση την έκανα σε 40’. Τώρα την κάνω με μηχανάκι σε 10’.

-χάρη σε σένα έφυγα από το πατρικό και μένω πλέον μόνος μου. Πριν έρθεις έπαιρνα το διπλάσιο μισθό και τον άφηνα να αυγατίσει στην τράπεζα. Τώρα τον απολαμβάνω -εγώ και όχι η τράπεζα- μέχρι το τελευταίο σεντ.

-χάρη σε σένα πραγματοποίησα ένα όνειρο μου. Έφυγα και δούλεψα στο εξωτερικό. Μπορεί να γύρισα, αλλά δεν μου έμεινε το απωθημένο.

-χάρη σε σένα έκοψα τα κινέζικα, ινδικά και γερμανικά εστιατόρια και θυμήθηκα πόσο ανεκτίμητο γευστικά είναι ένα σουβλάκι.

-χάρη σε σένα έχω αρχίσει ένα κάρο τσάμπα ασχολίες. Θέατρο, δημιουργική γραφή, ντοκιμαντέρ…Πριν περιοριζόμουν σε ακριβά γυμναστήρια.

-χάρη σε σένα έμαθα μικρά χωριά στο Ρέθυμνο, στη Φλώρινα και στην Πελοπόννησο. Οι Κούβες και τα Κάιρα μπορούν να περιμένουν.

-χάρη σε σένα γράφτηκα σε δημοτικές βιβλιοθήκες και άρχισα το bookcrossing. Σταμάτησα να αγοράζω βιβλία μόνο και μόνο για να τα έχω στη βιβλιοθήκη μου και άρχισα να επιλέγω μόνο εκείνα που θέλω να έχω στο μυαλό μου.

-χάρη σε σένα όταν προσεγγίζω ένα κορίτσι, δεν παρεξηγείται αν δεν την κεράσω πρώτα δύο ποτά. Μπορώ και της ζητάω κατευθείαν το κινητό, χωρίς να με περνάει για γύφτουλα.

-χάρη σε σένα πρωτοέγραψα όλα τα παραπάνω με ένα κόκκινο στυλό σε ένα φύλλο χαρτί στα πλαίσια ενός μαθήματος θεάτρου στο Δήμο. Αν δεν είχες εμφανιστεί στη ζωή μας, παίζει ο Δήμος να μας είχε αγοράσει lap-top και η ορθογραφία μου να έμοιαζε όλο και περισσότερο με ορθογραφία Χρυσαυγίτη.

Αγαπημένη μου κρίση σε ευχαριστώ.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Κρίση.

  1. Ο/Η mpempa λέει:

    For the record Αμπελοκηποι-Μεταξουργειο ειναι περιπου 25 λεπτα με το μετρο χωρις να παιζετε τη ζωη σας κορωνα γραμματα πανω σε ενα μηχανακι

Σχολιάστε

