Spoilers.

«Πω πω ρε Γιώργο…Το ξέρω ότι θα με βρίσεις. Αλλά γίνεται χαμός στο χτεσινό!!!». Αυτό το sms μου έστειλε η Ι. μια Δευτέρα πρωί αναφερόμενη στο 8ο επεισόδιο της 3ης σεζόν του Homeland (κάθε νέο επεισόδιο του Homeland, έβγαινε στις Η.Π.Α. Κυριακή βράδυ, οπότε εγώ το έβλεπα Δευτέρα βράδυ μετά τη δουλειά). Δεν ξέρω τι καταλαβαίνεις εσύ από το προηγούμενο μήνυμα, αλλά για μένα αποτελεί spoiler* μεγατόνων.

Πριν σκεφτείς ότι καλό θα ήταν να χαλαρώσω, έχω να σου πω πως στη λέξη «χαμός» του παραπάνω μηνύματος σκηνοθέτησα όλα τα πιθανά σενάρια για το συγκεκριμένο επεισόδιο στο μυαλό μου. Από την πιθανότητα ο Brody (US Marine) να τα βροντήξει όλα και να αρχίσει να πουλάει κάστανα κάτω από την Ακρόπολη, μέχρι ο Saul (μεγαλοπαράγοντας της CIA) να συλληφθεί για pole dancing σε στριπτιζάδικο της Τεχεράνης.

Τα σημαντικότερα συναισθήματα για μένα σε μια σειρά/ταινία, εκτός από όταν βλέπω Αγγελόπουλο, είναι η έκπληξη και η αγωνία που μπορεί να σου προκαλέσει η εξέλιξη της. Κατά τη διάρκεια του s03e08 του Homeland όσο συναρπαστικό και να ταν –δεν θυμάμαι αν όντως ήταν- είχα στον οργανισμό μου λιγότερη αδρεναλίνη από ότι ένας εργαζόμενος στα διόδια Τραγάνας εν ώρα υπηρεσίας.

Αγαπημένη μου Ι. οφείλω να ομολογήσω πως μετά το παραπάνω sms ήμουν αποφασισμένος να μην διαβάσω ξανά μήνυμα σου από facebook/twitter/e-mail/κινητό εάν δεν είχα δει το επεισόδιο της εβδομάδας. Ακόμα και αν είχες αποφασίσει να παντρευτείς θα έπρεπε να μου το ανακοινώσεις με σήματα καπνού ή περιστέρι.

Όπως καταλαβαίνετε, spoiler για μένα δεν είναι μόνο η στεγνή εξιστόρηση του τι πρόκειται να συμβεί κατά τη διάρκεια μιας ταινίας. Για αυτό φίλε αναγνώστη αν δεν θες να μου κάνεις spoiler, όταν τύχει να δούμε μαζί ταινία:

-(και την έχεις ξαναδεί) μην χρησιμοποιήσεις ατάκες του τύπου: «δώσε βάση σε αυτή τη σκηνή», «καλά, κάτσε και θα δεις». Εκτός από spoiler, η χρήση τέτοιων φράσεων αποτελεί ένδειξη ωριμότητας αντίστοιχης με τους συμμαθητές σου στο δημοτικό που σου πάταγαν τα παπούτσια, κάθε φορά που έπαιρνες καινούριο ζευγάρι.

-(και την έχεις ξαναδεί) μην πας τουαλέτα. Ποτέ δεν θα διάλεγες να πας για κατούρημα τη στιγμή που ξέρεις ότι πρόκειται να γίνει κάτι συνταρακτικό.

-μην μου πεις ότι είναι η αγαπημένη ταινία της «Λίτσας», όταν και οι δύο ξέρουμε πως στη «Λίτσα» αρέσουν μόνο οι ταινίες που στην τελευταία σκηνή οι πρωταγωνιστές οδηγούν ένα κάμπριο από το οποίο κρέμονται άδεια κουτάκια μπίρας και ένα χαρτί που γράφει «just married».

-μην πατήσεις το pause για να δούμε πόσος χρόνος απομένει. Αν με βάση τα γεγονότα της ταινίας θεωρούμε ότι ο πρωταγωνιστής μόλις πέθανε και μένουν άλλα 65’ ταινίας, υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να εμφανιστεί ξανά ακόμα και αν δεν βλέπουμε «Vampire Diaries».

-(και την έχεις ξαναδεί) μην μου στείλεις sms σαν το παραπάνω!

*Spoiler: Δεν ξέρω αν είναι πιο εμετική η λέξη -δεν γνωρίζω την αντίστοιχη στα ελληνικά- ή το γεγονός.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

